perjantai 17. tammikuuta 2014

Prätkä koeajo ja muuan DVD boksi

Kävin aamulla koeajamassa tämän näköistä kaunotarta:
      
Honda CB500F
Kyseessä Honda CB500F, joka tuli markkinoille viime vuonna. Olen suunnitellut isomman moottoripyörän ostoa kesällä ja vaikka tarkoituksena on ostaa vanhempi pyörä, halusin käydä ajamassa tällä, kun siitä ovat paljon kaikki puhuneet. Ensimmäinen kerta virallisesti koeajamassa mitään ja ensimmäinen kerta Honda-merkkisen pyörän satulassa - jännitti aluksi, mutta lähes kaikki vivut ja nappulat olivat samoilla paikoilla. Ainoastaan vilkut ja torvi olivat vaihtaneet paikkaa, onneksi en töötännyt kenellekään vilkkuvipua hapuillessani :P Isolla pyörällä on aina ihana ajaa ja tämä pyörä ei ollut poikkeus - kiihdytys on salamannopeaa ja autot jää ongelmitta jälkeen valojen vaihtuessa vihreäksi. Tämä nimenomainen oli melko kevyt (minulle tietenkin todella tärkeä ominaisuus, koska en ole kovin isokokoinen), mutta tuntui, ettei se oikein tehnyt mitään sen lisäksi - leijaili vain uskomattoman tasaisesti. Minun mielestä pyörä saa pitää vähän ääntä ja moottori saa tuntua alla. Olen kuullut sanottavan, että Hondat on fiksuja pyöriä, mutta niissä ei oikeastaan ole minkäänlaista omaa "jujua". Ymmärrän nyt paremmin, mistä tämä väittämä on peräisin. Hyvä pyörä muttei ehkä minun makuuni :)








Ja nyt katsomaan... Tadaa! Sherlockia :D Tämä boksi löytyi kaupasta kympillä niin se oli ostettava.

2 kommenttia:

  1. Ooh, mä rakastan BBCn Sherlockia. Loistava sarja! Pitäisi itsekin hankkia nuo DVDt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! :) Levyillä olevat kommenttiraidat ovat myös katsomisen arvoisia. Katsoin vasta nyt joululomalla sarjaa ensimmäistä kertaa ja hurahdin siihen täysin.

      Poista